Johanna Lindbäck

29 juli, 2010

Sidan 42

Filed under: 5:an,Bloggar,Misc,Skrivande — Johanna @ 13:00

Det är så långt jag nått nu. Och jag gillar dem. *det går bra nu*
Jag satsar/hoppas på 60 innan jag börjar jobba. *hallå, lätt som en plätt!*
Yeah, yeah, jag har ju varit med förr…

Hade värsta fina dagen planerad idag: skriva, springa långpass, skriva, äta lunch hemma, åka och lämna över en bok på eftermiddagen.

Så här är det hittills: skriva, läsa blogg, skriva, äta lunch hemma, läsa blogg igen å igen för den var så bra och rolig, skriva. Det regnar mer eller mindre hela tiden och snart börjar ett Sommar-program jag ska lyssna på. Mitt första, med Pija L. Känner henne litelite, så det ska bli extra intressant att höra vad hon pratar om. Sen blir det boköverlämning.

Åkej, nu är det Pija!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

