Johanna Lindbäck

5 september, 2010

Som ett tupperware, fast med en författare

Filed under: PR,Skrivande — Johanna @ 10:00

Apropå bra idéer, det här tyckte jag också verkade superroligt. Malin Persson Giolito åkte hem till en läsare som bjudit in minst tjugo kompisar på fika och så pratade MPG om sin bok och sitt författande, sålde signerade ex, och hade en jättetrevlig kväll.
Skulle nästan vilja göra det själv! ”Nästan” för att det låter lite läskigt, men ändå mycket roligt. Om någon är intresserad så skriv en kommentar eller mejla så får vi se…

Info: jag älskar allt fika utom sånt som smakar mint, och blir extra glad om jag får något med vispad grädde till. Förutom att kajka runt i Stockholm så skulle jag även kunna tänka mig Luleå och kanske Umeå fast de städerna kräver mycket mer tidsplanering och pusslande.

1 kommentar »

  1. Gör det i Luleå, jag ordnar fikat och sånt

    Kommentar av limpanlind — 5 september, 2010 @ 13:48 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

