Johanna Lindbäck

28 oktober, 2010

GillaR läget!!

Filed under: Uncategorized — Johanna @ 18:11

1) Imorgon ska jag springa igen – var i tisdagskväll, och mina hälsenor känns helt okej sen dess!! Jag vågar ju knappt skriva det. Ta i trä och alla andra besvärjelser som finns. (De är lite stela, men det tror jag att jag får leva med. I somras kunde jag vid ett tillfälle knappt på 3 dagar efter en springtur, och det är liksom min måttstock.)
Jag längtar redan efter springet! Det var så himla skönt, jag kom på massa bra kreativa saker. Som alltid. Min bästa sport. I love running!

2) Imorgon ska jag skriva igen! Eller kanske på lördag. Men iallafall, imorgon eftermiddag börjar höstlovet för mig. En vecka ledigt = en vecka totalskriv. Loooovely! Hoppas trycka på med massa sidor då. Har gått och tänkt aktivt och laddat för denna vecka. Har även bokat in en del fikor och frukostar för att få lite socialt mitt i. Ja, gud så härligt det ska bli!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

