Johanna Lindbäck

6 november, 2010

Sömnproblemet, varmt välkommen!

Filed under: 5:an,Sömn,Skrivande — Johanna @ 12:49

I salute you!
Kom på den lilla tweaken, det nödvändiga förtydligandet för mig själv, igår. Vad ska driva och vad ska vara frågan. Mer EXAKT. Åååh. Tände och släckte lampan 10 ggr för att jag var tvungen att klottra ner saker som jag inte fick glömma bort. Nu har jag ägnat förmiddagen åt att börja om från början och stoppa in dem, anpassa, fixa till efter. Det blir så mycket bättre.
Har gjort denna process kanske … 10 ggr? Jag vet inte, men jag börjar ju om hela tiden. Varje gång blir det bättre. Varje gång känns det bara ‘yes yes yes!!’. Och varje gång tror jag att jag är färdig med tweakandet. Vi får se. Just nu är jag iaf skitnöjd.

Säger det igen: envishet tålamod gnetighet.
Inspiration: bah!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

