Johanna Lindbäck

27 november, 2010

Noll ord! Tjoho!

Filed under: Livet — Johanna @ 15:54

Jag borde väl ha åstadkommit ett ”sitter och skriver, går bra/dåligt”-inlägg nu, men nejnej. Istället har jag ägnat dagen åt att sortera alla mina böcker eftersom jag köpte en ny bokhylla för några veckor sen. Den levererades vecka 45 men jag har inte haft tid att ta itu med denna grannlaga uppgift förrän nu. Tömde hela gamla bokhyllan, torkade alla hyllor, torkade alla böcker, rensade ur en hel del, fyllde på i den nya. Pust!! Det känns som en helrenovering av hemmet ju.
Nu är alla bokhögar (utom en avsiktlig) som legat här och var borta, och det finns dessutom plats kvar att fylla på lite mer sen i hyllorna. Så fint!

Sen fortsatte jag med vanlig städning, också stort behov efter några veckor när jag inte gjort något utom att tömma och packa nya väskor. Har i och för sig badrummet kvar i städet, men jag behövde te och lussebullar efter denna bravad.
Så kan lördagarna också bli  som extraknäckande författare. Men hemmet är snyggt och fräscht iallafall!
(Skriva då? Ja, kanske imorgon eller lite senare i veckan.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.