Johanna Lindbäck

26 januari, 2011

Ojoj

Filed under: Livet — Johanna @ 12:22

Det är sånt här och sånt här som fortfarande kan få mig att tänka ”men shit, jag är inne!!”. Som i ”holy moly, vilken tur jag hade” och ”ojojoj!”. Jag hatar ‘lilla jag’-uttrycket för det låter som slump eller nåt och det är det inte, snarare opportunity meets preparation som läsdagboks-Camilla och Oprah brukar säga. Men ändå!

Det ska jag tänka på nu när jag håller på med det. Här. Himla. Manuset.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

