Johanna Lindbäck

16 februari, 2011

Hetare! Pirrigare! Mer, mer!

Filed under: 5:an — Johanna @ 06:38

Det är några av mina ledord just nu. Skrev som en galning igår. Tänkte fortsätta idag.
När jag tar paus så läser jag böcker som kickar igång – romantiska, heta, pirriga young adults som jag har här hemma. Har redan läst dem men nu scannar jag till de bra partierna för att få lite ‘ahaaa, så gör man ju’-tips.
Dagens recyclade tips: SNO!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

