Johanna Lindbäck

17 februari, 2011

Nya pressbilder

Filed under: OT,PR — Johanna @ 17:06

Idag var fotodagen. Nya pressbilder för Rabén. Mitt i februari = årets fulaste period. Hade jag vetat att det var nya såna på gång så hade jag propsat på ngn gång mellan juni-sep förra året, men… Little did I know.
Pga denna månad så krävde (bad, okej?) jag iaf en sminkning så kl 10 var jag på MakeUpStore, MUS, på Åhléns, Skanstull för det. Sen kl 11 bli upplockad av fotografen. Vi prövade först utomhus men det var för ljust så till slut hem till hans studio. Sen lite ute – stod i jacka men utan halsduk för att bilderna inte skulle se supervintriga ut och höll på att frysa ihjäl under de 10 minuterna.
Allt var klart efter 14 och då höll jag på att dööö av hunger. Det blev sen lunch på Medis och jag köpte med mig Saltå kvarn-semla hem. Sweet!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

