Johanna Lindbäck

1 mars, 2011

Nya pressfotona

Filed under: Ego,OT,PR — Johanna @ 22:44

Bara skriver som en galning för tillfället.

Igår fick jag se mina nya pressfoton. Dom var så SJUKT snygga. Jag är otroligt nöjd och måste lägga upp en av bilderna här som värsta egot.
Så här ser jag inte riktigt ut i verkligheten, people. Eller i såna fall väldigt, väldigt sällan.
Fotografen heter Leif Hansen. Otroligt bra.
Sminket var från MUS Åhléns Skanstull, den sk rödhåriga tjejen, som heter Lina Perman. Otroligt bra.

Vanligtvis tycker jag, som de flesta, att det är rätt jobbigt att bli fotad. Man ska le och det ska se naturligt ut och allt är på kommando.
Den här gången var det verkligen roligt för att fotografen var så bra och trevlig, och det syns ju.

Ok, that’s it. Nu ska jag sova och upp och skriva som en galning igen imorgon.

4 kommentarer »

  1. Du ser skitsnygg ut och Leif är en darling! KUL!

    Kommentar av Tina — 3 mars, 2011 @ 16:05 | Svara

    • Tack! Och ja! Och ja! (Du hängde med där, va?)

      Kommentar av Johanna — 3 mars, 2011 @ 21:47 | Svara

  2. Fint!

    Kommentar av Amanda (Alla har en bok) — 4 mars, 2011 @ 15:33 | Svara

  3. […] iväg. Hade sen första manusmötet. Alltid mycket spännande och intressant. Fick också se mina nya pressfoton,  jag har fortfarande inte kommit över HUR snygga de […]

    Pingback av 2011, en sammanfattning « Johanna Lindbäck — 2 januari, 2012 @ 12:43 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

