Johanna Lindbäck

3 augusti, 2011

August break

Filed under: Livet,OT — Johanna @ 07:30

Det är en grej den här månaden som heter August break och som går ut på att blogga ett foto varje dag.
Kul! tänkte jag för 10 min sen när jag läste det. Det prövar jag.
Eh, hur passar det in här? tänkte jag för 2 min sen. Vad ska jag fota varje dag i en månad som har med böcker och skrivande att göra?

Den första bilden är iaf på min frukost. (Från ord till handling på 2 min alltså.) Men det är en lite lyxigare frukost: både nektarin och färska jordgubbar i filen! Kom igen, det kan man inte ha varje dag precis. Jag känner mig så nyttig nu medan jag äter.

Men har detta med böcker och skrivande att göra? Nej. Så vi får se hur jag fortsätter.

Medan jag klurar på det kan ni ta till er något angående mat som jag lärde mig från Dolph Lundgern: man ska äta frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en fattig.
Jag tror inte han kan ta åt sig äran för det själv, men nevertheless, bra energifördelning. Än så länge går dagen enligt plan!

1 kommentar »

  1. Den planen borde jag också försöka hålla, men jag lyckas aldrig, haha

    Kommentar av Jojjo — 5 augusti, 2011 @ 21:37 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

