Johanna Lindbäck

20 augusti, 2011

Releasefesten: tusen tack!!

Filed under: Ego,Livet,Välkommen hem — Johanna @ 07:43

Det var en otroligt trevlig kväll så TUSEN TACK alla som kom!
Ni vet, man bjuder in folk, en del känner man väl, andra bara lite, andra inte alls, men sen blir man ändå så förvånad över hur TREVLIGA alla är! Exakt så var det. Jag hade himla kul och jag tror/hoppas att många av gästerna också hade det. Min mamma som kommit ner från Luleå för att vara med sa direkt att om jag har en fest för nästa bok jag skriver så skulle hon komma på den också.
Och kolla presentbordet – wooow! Blommor, saker att dricka, godis, en superfin anteckningsbok med pennor.
Thank you!!

1 kommentar »

  1. […] som passar perfekt till VH. Och så var det RELEASEFEST!! Min salong gästade. Jag fick så sjukt mycket fint och gott! Och… jag hade börjat på ny bok efter ganska svåra beslutskval om vad jag skulle […]

    Pingback av 2011, en sammanfattning « Johanna Lindbäck — 2 januari, 2012 @ 12:45 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

