Johanna Lindbäck

1 september, 2011

Bokmässeprogram

Filed under: Föreläsningar,Läsa,PR — Johanna @ 08:14

Det här gör jag i Göteborg på bokmässan:

Torsdag 22 sep kl 16.00 – 16.20 Pratar om varför vuxna kan och borde läsa ungdomsböcker tillsammans med Loveina Khans och Clarisa Rolandi Ronge på Akademibokhandelns unga scen (ej seminariekort)

Fredag 23 sep kl 12.40 – 12.50 Norstedts monterscen, intervju och signering
kl 15.30 – 15.50 Jag och Katarina von Bredow intervjuar varandra, miniseminarium

Söndag 25 sep Obs! på Världskulturmuséet
kl 15.30 – 16.15 Jag och Amanda Hellberg (”Döden på en blek häst”) pratar om skrivande och ger tips och råd. Denna programpunkt ingår i deras eftermiddagsaktivitet som heter Skrivarskolan.

Prata böcker, skrivande och min egen bok = kommer att bli en skitrolig mässa! Det är ju som ett önskeprogram för mig.

2 kommentarer »

  1. Åh, jag vill verkligen åka dit! Attans att det ska vara så långt till Göteborg…

    Kommentar av Jojjo — 1 september, 2011 @ 09:35 | Svara

  2. Jag bokade flyg till Göteborg redan i mars och planerar att vara på mässan fredag och lördag. Det ska bli så roligt!

    Kommentar av /carina — 1 september, 2011 @ 19:54 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

