Johanna Lindbäck

20 november, 2011

Bokens dag den 28 nov

Filed under: Föreläsningar,Livet,PR — Johanna @ 19:27

Igår var det intervju i SvD med de som medverkar i deras Bokens dag måndag den 28 nov. (På kvällen!) Jag är en av dem. Och jag är the barn&ungdomsförfattare, för de har bara med en sån per år och de övriga är vuxen. Fint att bli utvald!

(Man kan också säga att salongen dominerar, för förra året var det Gunnar som var the b&u på denna tillställning.)

Alla författare har 10 min till sitt förfogande och så blir det lite musik emellan. Biljetterna kostar 300 kr. 28 nov kl 19-22 på Chinateatern.

Bilden på omslaget är snodd från Klas twitter.

2 kommentarer »

  1. […] att nästa egna bok ska bli en vuxen. (Hur pratar vuxna?? Lite nervöst detta!) Jag var med på Bokens dag, en kväll som SvD ordnar. Jag var the ungdomsförfattare tillsammans med Katarina Frostenson, […]

    Pingback av 2011, en sammanfattning « Johanna Lindbäck — 2 januari, 2012 @ 12:45 | Svara

  2. […] bästa presentationen jag gjorde för “Välkommen hem” var nog när SvD hade Bokens dag i slutet av november. Boken kom ut i augusti. Det är dit jag siktar nu i veckan. 7 minuter, helst […]

    Pingback av 7-minutaren « Johanna Lindbäck — 21 augusti, 2012 @ 08:22 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

