Johanna Lindbäck

19 januari, 2012

Filmtajm imorgon!

Filed under: Livet — Johanna @ 19:07

Det blir spännande imorgon för salongen ska träffas när novellfilmen på Gunnars bok ”Jag behöver dig mer än…” visas. Jag visste inte ens att det gjorts en film på den (ska jag föreställa bokbloggare? Och salongsmedlem? VA?), men det hade man kunnat snappa upp för ett år sen om man haft ögon och öron med sig. Iallafall, imorgon är det filmtajm.

En av de obligatoriska frågorna när jag gör skolbesök är ”ska du göra film av dina böcker?”. Det nedslående svaret är alltid ”I wish!”. Vi får se efter imorgon vad jag svarar.

Läs mer om filmen här och här. Den visas under Göteborgs filmfestival.

1 kommentar »

  1. Åh, den är både min och dotterns favorit. Boken alltså. Filmen har jag aldrig hört talas om.

    Kommentar av Forever young — 19 januari, 2012 @ 20:55 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

