Johanna Lindbäck

2 februari, 2012

Tänker jag fortfarande på Augustus Waters?

Filed under: Läsa — Johanna @ 17:01

Svar: JA, det gör jag.
Det är killen i John Greens senaste ”The fault in our stars”.

Imorgon ska jag låna ut den boken till Lisa. Vanligtvis lånar jag gääärna ut böcker och tycker det är skitkul när folk läser på bokhora och blir peppade. Men ibland… ibland säger man ”ja, absolut!” på lånefrågan, och sen kommer man på att då kommer ju inte JAG ha tillgång till den.
Hmmm.

Men Lisa SKA få låna. Nemas problemas. Klart hon får.
Det är bara en sån sorts bok. Extra superduperbra.
En annan sån var Melina Marchettas ”Jellicoe Road” och det vet vi ju hur det gick. (Under en månad lämnade jag för övrigt inte hemmet utan att ha en Marchetta-bok i väskan. Det var extremt.)

Så, slutsatsen: läs John Green-boken. Och köp ditt eget ex, du kommer säkert att vilja äga den.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

