Johanna Lindbäck

11 februari, 2012

Littfest i Umeå 15-17 mars

Filed under: Föreläsningar,PR — Johanna @ 11:36

Reklam, reklam!

Littfest i Umeå är en jättebra bokfestival. Har varit på den 2 eller 3 gånger, både som medverkande och besökande, och nu i år ska jag dit igen. Mycket glad för det!
Jag pratar på Stadsbibblan torsdag den 15 mars kl 16.30 (det står målgrupp ungdomar men man FÅR vara äldre), och sen under fredagen (vet inte tid än) ska jag på festivalen prata med Mats och Sara som skrivit ”Cirkeln”.

Programmet med exakta tider är inte släppt än, utom vilka som ska vara med, och det är en lineup som heter duga. Tex min salongare Gunnar Ardelius. Och så kommer Matti Alkberg dit. Hoppas jag inte har något annat den tiden han framträder. Och Ebba å Horace, Märta Tikkanen, Nina Hemmingson, Arne Dahl, Tomas Bannerhed, plus plus plus.

Om man bor i Umeå med omnejd (jag menar omnejd som upp till 2 hrs med bil nu) så borde man verkligen pallra sig dit! Inträdet är 100 spänn. Gymnasieungdomar och yngre kommer in gratis.

4 kommentarer »

  1. Ska verkligen se till att ta mig dit i år. Vi kanske ses:)

    Kommentar av Anna(med näsan i en bok) — 12 februari, 2012 @ 21:27 | Svara

  2. Åh, jag nästan skäms att jag aldrig varit på Littfest! Dags nu då, kanske?

    Kommentar av TinaO — 13 februari, 2012 @ 19:48 | Svara

  3. […] och jag har aldrig, säger aldrig, varit på Littfest i Umeå. Självklart tänker jag när jag ser Johannas inlägg om sitt deltagande där att i år är det banne mig dags! Öppnar alltså upp kalendern, som […]

    Pingback av Littfest 15-17 mars « TinaO — 14 februari, 2012 @ 08:44 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

