Johanna Lindbäck

7 mars, 2012

Det bidde ett extrakapitel till ”Välkommen hem”-pocketen

Filed under: Välkommen hem — Johanna @ 08:36

Först var jag jättepeppad, sen blev jag så fokuserad på 6:an och hade massa på jobbet och därmed stress, och sen var jag klar med 6:an och väldigt trött och tänkte skita i det. Men, en deadline och ett (3/4-dels) löfte..? Jag är en för duktig flicka för att skita i såna saker. Så till slut blev det ett nytt extrakapitel, skrivet på väg hem från Kanarieöarna.
Pocketen kommer i maj. Älskar när det finns sånt här mermaterial som vi proppar den full med nu.

1 kommentar »

  1. Jag är imponerad av din arbetstakt.

    Kommentar av Forever young — 7 mars, 2012 @ 20:27 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

