Johanna Lindbäck

15 juni, 2012

55 862 ord

Filed under: 6:an,Som om jag frågat — Johanna @ 09:06

Plus och minus några. Det var 55 862 i den senaste versionen jag mejlade, men sen har vi korrat lite i det satta manuset så det kan ha gått upp eller ned. 55 000 är iallafall den ungefärliga längden på ”Som om jag frågat”, och nu är den nog klar. Den ska skickas till tryck nästa vecka. Igår mejlade jag mina sista korrkommentarer och jag tror jag är nöjd nu. Troooor. Man kan ju alltid läsa det en gång till och se ett ”men” som inte borde finnas med i den meningen och sånt småpet, men.. Sen ids man ju inte hålla på så fem gånger om heller. Så vi säger att den är klar nu. Baksidan är skriven. (Jag + förläggaren.) Det är check, check på alla punkter.

Sjätte boken – check!
Hot damn! Det är rätt otroligt faktiskt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

