Johanna Lindbäck

24 augusti, 2012

Tygpåsarna är här!

Filed under: 6:an,Ego,Misc,PR,Som om jag frågat — Johanna @ 20:27

Årets julklapp kanske?

Imorse hade jag precis klivit ut från en konferenslokal på Stadsbibblan där BTJ-konsulenter hade två heldagar med bokpresentationer (jag hade pratat om min bok i 7-10 min), när jag fick mejl om att påsarna hade kommit. Ville jag hämta?
Klart jag ville!

Fick med mig 15 stycken i en första vända, men kommer nog att ta några fler för jag inser att jag lovat påsar åt höger och vänster. Och dom är så himla snygga!
Jag trodde att det skulle vara samma storlek som Cirkeln / Eld / Det är så logiskt-påsarna, men det är det inte. Min är större, och det gillar jag. Faktiskt perfekt storlek. (Helt objektivt.)
Trycket är på båda sidorna.

Har jag sagt att jag älskar tygpåsar? Well, I do. Har en riktig samling. Det är ungefär som med randiga tröjor. Kan inte gå förbi randig tröja utan att få ha-begär, kan inte passera tygpåse.

Är inte helt informerad hur man får en påse ifall man inte känner mig personligen eller inte fått en plats på bokfikat (det är fullt), men jag gissar tex bokmässan och förmodligen någon utlottning på Rabéns sajt?

Väntar nu bara på min lådda med böcker också så kan utdelandet börja.

Såg förresten idag att ”Som om jag frågat” lagts upp på provläs om man vill kika. Hela 16 sidor finns där. Kvällen är räddad!

1 kommentar »

  1. Stora påsar är bra påsar. Grymt snygg dessutm! Har fått boken och kommer snart börja läsa. Ser fram emot det!!!

    Kommentar av enligt O — 25 augusti, 2012 @ 19:49 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

