Johanna Lindbäck

11 september, 2012

Minimalt med verkstad, verkligen minimalt

Filed under: Livet,Som om jag frågat — Johanna @ 21:45

Det här behöver vi inte prata så högt om för det är så otroligt okonkret och det är absolut ingeting som kommer att påbörjas nästa vecka eller nästa månad, men lite mer och lite fortsättning om dom i ”Som om jag frågat”?
Så jäkla jäkla sugen faktiskt. Och kanske inte bara som i ett extrakapitel.

Men det är verkligen allt jag har tänkt hittills.

Nyckelord: okonkret + hinner inte börja nu.
Har massa annat som måste fixas först. Har bara två händer. Framförallt bara ett huvud. Och 24 hrs på ett dygn. Och det finns ju andra åldersgrupper att skriva för och bla bla bla.

(Tror jag kanske byter berättarperspektiv i såna fall.)

Usch, jag blir skitnervös av att bara blogga det här lilla. Hatar folk som pratar hejvilt om stora planer som sen går om intet.
Men s-l-u-t-a prata då, människa.
Yes. Slut. God natt.

6 kommentarer »

  1. Efter att i helgen njutit av som om jag frågat måste jag säga att jag vill läsa en bok om dottern till Carl-Axel som skulle gå fotoutbildning!

    Kommentar av oza — 11 september, 2012 @ 22:19 | Svara

    • Hm, den tjejen?! Henne har jag då inte tänkt mycket på. Och av den anledningen – grusar dina förhoppningar direkt. Det blir mer fokus på de andra huvudpersonerna OM det blir något. Sorry!

      Kommentar av Johanna — 12 september, 2012 @ 09:37 | Svara

  2. Du har rätt i att det inte ska bli ett extrakapitel. Beställer härmed en andra bok om John och alla de andra. Tack på förhand! PS Ingen press DS 😉

    Kommentar av enligt O — 11 september, 2012 @ 22:33 | Svara

    • Nej, nej, oooh, ingen alls. Whatsoever.

      Kommentar av Johanna — 12 september, 2012 @ 09:36 | Svara

  3. Igår läste jag hela Som om jag frågat (istället för att läsa avtalsrätt som den duktiga student jag borde vara) och den var himla bra! Blev faktiskt lite kär i Johns pappa. Vilken dilf. Men jag skulle så gärna vilja läsa en bok om gymnasiekids igen! Kanske se hur det gick för Nina och Daniel. Bara ett litet önskemål!

    Kommentar av Tina — 12 september, 2012 @ 10:34 | Svara

    • Dilf! Detta beröm gjorde min dag kan jag säga. Tack!! (För er som inte vet vad DILF är, googla MILF.)
      PS. Älskar gymnasiekids, kommer alltid tillbaka till dom.

      Kommentar av Johanna — 12 september, 2012 @ 15:47 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

