Johanna Lindbäck

10 oktober, 2012

Kan ni hantera Nutella?

Filed under: Kropp,Misc,OT — Johanna @ 09:51

Såhär har frukosten sett ut senaste veckan. Den bruna klutten på tallriken är NUTELLA.
Hur tänker ni om Nutella? Själv skulle jag aldrig aldrig aldrig köpa hem det, för det är ju så onyttigt. Men så fort jag ser det på en hotellfrukostbuffé blir jag ganska fixerad. Jag måste äta det varje dag. Det går inte att hoppa över.
En nyttig skål yoghurt med frukt, två hyfsat nyttiga mackor med ost, och sen croissanter med Nutella. Ååååh. Det är så gott.

Och det här hotellet hade en gigantisk skål med det stående. En treliters. Gudars!

Jag är på avvänjning nu. Tillbaka till min vanliga frukost av bara fil och musli och frukt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

