Johanna Lindbäck

10 oktober, 2012

Ungdomsboksfrukost på Rabén

Filed under: Föreläsningar,Som om jag frågat — Johanna @ 18:47

Imorgon kl 8.30 är det ungdomsboksfrukost med en massa författare som berättar om sina nya höstböcker på Rabén. Inkl mig då. Det speciella i år är att det kommer att sändas! Man kan se det under tiden, eller man kan kolla i efterhand. Huuur många gånger man vill.

Vi får prata i 8 min var.

Åtta?!! Excuse me?
Ett helt nytt format! Jag har ju precis börjat få kläm på min 7:a om ”Som om jag frågat”!

Sen på kvällen är det som sagt ett samtal med mig, Katarina Kieri och Hanna Jedvik på Aka City kl 18. Det filmas inte så dit får man pallra sig själv i egen hög person för att uppleva.

3 kommentarer »

  1. Jepp, du lyckades bra med att vara charmig! Har föresten just läst ”Som om jag frågat” och tycker verkligen att du lyckas få den spännande ur både ungdoms- och vuxenperspektiv. Jag har just haft en ungdomsbokskavalkad efter bokmässan, förutom din bok läste jag ”Här ligger jag och blöder” och ”Det är så logiskt alla fattar utom du” och kom fram till att svenska ungdomsböcker ÄR minst lika exportdugliga som svenska deckare.

    Kommentar av /carina — 12 oktober, 2012 @ 11:52 | Svara

    • Vad tur ang charmigheten! Man vet ju aldrig hur man ska lyckas med just DEN även om man betar av sina ämnen.
      Och export av svensk ungdoms, oh yes, håller med! Den / vi borde ut i världen mer. Är vi inte lite less på alla deckare nu? Vill vi inte ha relationsromaner? Jaaa.

      Kommentar av Johanna — 12 oktober, 2012 @ 20:05 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

