Johanna Lindbäck

19 oktober, 2012

Snart i ett nummer av Språktidningen

Filed under: Inte nu,Livet,PR,Skrivande — Johanna @ 20:24

Jag och Lisa Bjärbo blev intervjuade om hur det är att skriva bok ihop för några veckor sen, och idag var det dags för photo shoot. Helvit bakgrund och diverse vit rekvisita. Vi var instruerade att ha på oss helsvart.
Enkelt fixat när man är i kultursvängen.

Här en enskild bild som jag snodde från Lisas Instagram. Vi blev fotade tillsammans också. Tex sittande rygg mot rygg, invirade i vit sladd. Jag tror att det blev bra. (Fotografen började fixa till sladden och jag bara ”ska du vira in oss?” på skämt. Hej hopp.)

Det kommer i Språktidningen snart, men jag vet inte hur snart.

1 kommentar »

  1. Kul! Ser fram emot att läsa!

    Kommentar av Calliope — 22 oktober, 2012 @ 00:30 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

