Johanna Lindbäck

4 november, 2012

NaNoWriMo Light börjar imorgon!

Filed under: Skrivande — Johanna @ 13:51

Eftersom jag var blixtsnabb på översättning (ha!) så börjar jag med NaNoWriMo Light imorgon. Det är ett helt eget påhitt och det innebär följande:

Skriva 30 dagar
Minst 500 ord varje dag
Fortsätta skriva på redan påbörjade projekt

Egentligen är ju reglerna: sprillans nytt projekt, 50 000 ord på en månad, start 1 nov. Passar inte riktigt mig nu, men det jag är ute efter är piska + regelbundenhet + en tydlig deadline. Kommer skriva på två olika grejer tror jag, och tänker pressa mig på båda.

Vill någon hänga på?

6 kommentarer »

  1. 500 ord varje dag- hur svårt kan det vara? 😉 Jag hänger på!

    Kommentar av /carina — 4 november, 2012 @ 18:06 | Svara

  2. Tekniskt sett är det Nano du gör, du hade räknats som rebell. 🙂

    Kommentar av Sara Swietlicki — 4 november, 2012 @ 19:50 | Svara

  3. Jag är på. 1 nov passade inte mig heller.

    Kommentar av Annelie — 4 november, 2012 @ 23:16 | Svara

  4. Härligt! Nu börjar det!

    Kommentar av Johanna — 5 november, 2012 @ 08:09 | Svara

  5. 522 ord så här långt!

    Kommentar av /carina — 5 november, 2012 @ 20:42 | Svara

  6. + 537 till!

    Kommentar av /carina — 6 november, 2012 @ 22:15 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

