Johanna Lindbäck

7 november, 2012

Rött x 2

Filed under: Livet,Misc — Johanna @ 09:29

Jag har varit i Luleå över Allhelgona.
På Floras kulle i stan hade någon virat in träden i röda band. Arty!

När jag kom hem till Arlanda på måndagskvällen köpte jag ett set väldigt efterlängtade Bodum-muggar. Såg dem för ett par månader sen på Arlanda, men det var på väg bort så jag ville inte köpa dem just  då. Har sen försökt hitta just dessa i stan, men det gick inte. NU är de i min ägo.

Och jag har shoppat på en flygplats! Alltså, shoppat något annat än böcker /taxfreesmink eller sprit. Har alltid undrat vad det är för människor som gör sånt. Svaret: det är jag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

