Johanna Lindbäck

4 februari, 2013

Finn 3 fel

Filed under: Uncategorized — Johanna @ 13:21

1) Har fått lite ont i halsen över natten. Stickigt och kliigt. Må det gå tillbaka snabbt. 

2) Är i allmänhet lite trött och oinspirerad idag. Hängig? Allt jag skriver blir iallafall så mekaniskt. Hate that. Min värsta textkänsla. Jag vill mest ligga på soffan och läsa Joan Didion. Det får jag inte. (Men hon är inte mekanisk.)

3) Igår när jag pratade med pappa på telefon sa han: ”Jag förstod att du var trött när du skrev bloggen för du hade ett stavfel i första meningen.”
Uh-uh. Hittade ni det också? Jag har låtit det stå kvar alltså, trots att jag ryser. 

2 kommentarer »

  1. Gillar du Didion?

    Kommentar av Charlotta Kratz — 5 februari, 2013 @ 04:06 | Svara

  2. Har bara läst Magiskt år-boken, men den gillade jag.

    Kommentar av Johanna — 5 februari, 2013 @ 09:36 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

