Johanna Lindbäck

6 februari, 2013

Pocketkorrande

Filed under: Som om jag frågat — Johanna @ 17:44

”Som om jag frågat” ska bli pocket och det innebär: läsa igenom hela och skriva upp alla korrfel som vi missade förra omgången. Eller ändra sånt jag kommit på i efterhand. Bara småord, det är inte precis ändringar av arten ‘här vill jag lägga till ett kapitel’.

Detta har jag ägnat mig åt några timmar nu. Kändes ganska konstigt för har inte läst i den sen september och sen dess har den nästan nästan blivit ”en vanlig bok” som är skriven av ”någon annan”. Sidan 226 till exempel. Den gillade jag. Att jag har skrivit den. Det var ju roligt.

2 kommentarer »

  1. Pocket, yey! Hurra : )

    Kommentar av Charlotte — 7 februari, 2013 @ 11:34 | Svara

  2. Pocket är bra. Det kan jag ha på tåget mycket smidigare. Jag började läsa Som om jag frågat i förrgår, gissa om jag ser fram emot sidan 226 nu?

    Kommentar av Elin Gissén — 11 februari, 2013 @ 23:14 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

