Johanna Lindbäck

20 mars, 2013

Kurs, podd, pekfinger, Majken

Filed under: bokhora,Lite ihop,skrivarkurs,Träna — Johanna @ 09:52

Kurs: är du ungdom? Känner du en ungdom? Vill den personen gå en helgskrivkurs? Om JA, kolla här. Min och Lisas kurs senare i april. Vi är både snälla och inspirerande.

Podd: igår spelade vi in nya avsnitt av Bokpodden. Det är kul! Jag hade målat naglarna dagen till ära. Om 2 veckor kan ni höra om det märks på kvaliteten.
Vill man lyssna på våra bokpoddar men inte fattar hur det funkar med iTunes och sånt så är det bara att gå till Bokus sida och trycka på play-knappen. Väldigt enkelt.

Pekfinger: jag var på bodypump (okej, skivstång för det är Friskis) häromdagen och då har man ju såna här klämmor så att inte viktskivorna ska glida av stången. Jag tycker alltid de är så hårda att klämma ihop och passet började med att ett blodkärl i mitt högra pekfinger brast när jag gjorde det. Det är inte så dramatiskt, och det händer ibland med mina fingrar om jag vrider ur tvätt hårt eller så. Ser ut som att man har fått ett blåmärke och så blir det lite svullet. Men olämpligt när man just ska börja träna! Nu har ”blåmärket” försvunnit, men däremot är det lite avdomnat i fingertoppen när jag skriver. Suck. Svaga fingrar, ingen hit.

Majken: har haft textmöte med Erik på Lilla Pirat och fått massa Majken-synpunkter. Det är nu det ska börja bli en bok av den där textmassan!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

