Johanna Lindbäck

8 april, 2013

All work and no play

Filed under: Ego,Föreläsningar,Frilansliv,Inte nu,Kreativitet,Lite ihop,Livet — Johanna @ 08:19

Det är min anledning till glest uppdaterande här på bloggen. Känns som jag har en deadline per dag. Inte helt sant, men mina 3 stora projekt; Dessen-översättningen, ”Lite ihop” och ”Vi måste sluta ses på det här sättet”, har gått omlott hela våren och speciellt senaste månaden. Plus författarföreläsningar och jobbresor och det vanliga. Plus att bygga upp representation på nya förlagen med pressfoton, infotexter och sånt som också tar tid att fixa. Jag har varit och är lite busy helt enkelt.

En till sak att rapportera apropå busy är att Litteralund går av stapeln nästa vecka, och på fredag morgon ska jag intervjua den brittiska författaren Anne Cassidy. Kom och se! Jag är väldigt nyfiken på vem Anne Cassidy är och hur hon tänker när hon skriver sina böcker, så jag ska försöka luska ut allt jag kan om det.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

