Johanna Lindbäck

23 april, 2013

Så här ser ”lite ihop” ut

Filed under: Lite ihop — Johanna @ 07:47

Kolla! Lilla Piratförlaget har gjort en reklam/pressfolder om ”lite ihop” och mig.
Här är alltså framsidan på boken. Det är Anna Winberg som har gjort det.

Sen är det lite text om och av mig (hur jag fick bokidén) och ett kort utdrag ur boken.

Men vi måste se på framsidan en gång till eftersom… jag älskar den!! Visst ser den ut som en smarrig karamell? Visst vill man bara plocka upp boken och mumsa i sig?

Det var ju det här vi satt och spånade kring för några månader sen, och sen har Anna skapat. Alla saker som är på framsidan kommer ifrån storyn, så dels fick hon läsa de första 30 sidorna, och sen fick jag lista några fler som var viktiga. (Yes, det spelas gitarr och fiol.)

Jag är verkligen supernöjd med alla mina framsidor, men det här är lätt det smarrigaste av dem. (Cupcaken! Vill ha!)

Den 4 septemer är det boksläpp.

4 kommentarer »

  1. Ett helt fantastiskt omslag. Hon är grymt duktig Anna. Och så antecknar jag 4 september i kalendern 🙂

    Kommentar av Sincerely Johanna — 23 april, 2013 @ 13:42 | Svara

  2. MYCKET fint omslag!

    Kommentar av Janina — 23 april, 2013 @ 20:58 | Svara

  3. Tack hörni! Även om det känns fel att JAG tackar, jag har ju inte gjort något här. Men jag tackar å Annas vägnar säger vi.

    Kommentar av Johanna — 24 april, 2013 @ 08:11 | Svara

  4. Ett av de bättre omslagen jag sett. Jättesnyggt!

    Kommentar av Elin Gissén — 25 april, 2013 @ 18:17 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

