Johanna Lindbäck

9 maj, 2013

Det rafflande deadlines-livet

Får jag pris för mest intressanta och mest uppdaterade blogg snart, eller?

Iallafall, den här veckan har jag klarat av Söderhamn och 3 skolor mån – tis. Onsdag vet  jag inte riktigt vad jag gjorde förutom att det tusan var fullt upp och småstressigt fram till kl 16.30 när vi började spela in nya bokhora-podcaster. Det höll vi på med fram till 19. Jag åkte hem och var helt slut sen.
Idag är det röd dag och torsdag. Weird! Jag har redigerat och gått spåret i skogen (som jag brukar jogga, men väntar lite till på att min hälsena ska bli tipptopp innan jag törs börja med det) och sen redigerat ännu mer. Gissar att det kommer att fortsätta på samma sätt hela helgen. Helst också med fint väder!
Jag ska vara klar med manuset på söndag. Den här gången är det mitt och Lisas. De går tajt omlott nu, manusen. På fredag får jag förmodligen och förhoppningsvis tillbaka ”lite ihop”-manuset, då korrat för en till redigeringsvända. Och så vidare…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

