Johanna Lindbäck

2 juni, 2013

Två ”Som om jag frågat”-reccar

Filed under: Kritik,Som om jag frågat — Johanna @ 15:42

som omJag postar ju väldigt få reccar här, right? Och inte pga av att jag inte läser reccar på mina böcker, för det gör jag verkligen, men det är en balans att inte råka bli för tjatig eller tråkig för alla andra som inte har skrivit boken.
Hursomhelst, nu kommer 2 stycken på ”Som om jag frågat” som nyss släppts i POCKET. Det ni! Skulle passa ypperligt för läsare som går i högstadiet och uppåt, både killar och tjejer.

En ”vanlig” recension på Mina bibliotek (som är Västerbottens alla biblos).
Och så en liten mini-rec som fokuserar på homofobitemat. Blev jätteglad för den!

En annan himla rolig sak med ”Som jag frågat” är att den nyss sålts till Danmark. Yes! Den kommer förmodligen ut under 2014.
Ser sååå fram emot den omfattande lanseringsturnén som det danska förlaget med all säkerhet kommer att flyga in mig för. Okej, förmodligen gör de inte det. Men OM det blir aktuellt med en förfrågan från Köpenhamn så kan jag redan nu på stående fot tacka ja! Jag har ju sett två säsonger av ”Borgen” och allt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

