Johanna Lindbäck

9 juli, 2013

7136 ord och kanske bloggsemester

Filed under: Livet — Johanna @ 10:12

Idag är det superfint väder här i Stockholm. Igen. Det har varit fint väder länge. Själv har jag nått 7136 ord i nya manuset. Eller 19 sidor med 1.5 radavstånd. Eller 39410 tecken inkl mellanslag.
Det var alla yttre fakta.
Jag är framförallt 2 saker just nu. 1) Inne i skriv-mode, förhoppningsvis. 2) Sugen på bloggsemester. Om uppdateringen här går ner under några veckor så är det förklaringen. Vi får se. Mitt i allt kanske jag får ett trängande behov att utveckla mina fantastiska åsikter om berättarperspektiv eller något. Who knows. För tillfället känns det mest bara som att jag inte har några åsikter om något. Därav, semesterbehov.

2 kommentarer »

  1. Ha en härlig bloggsemester och lycka till med skrivandet! Men om du känner för att utveckla dina åsikter om berättarperspektiv finns det åtminstone en mycket intresserad bloggläsare som väntar på dem! 😀

    Kommentar av NammiKisulora — 9 juli, 2013 @ 22:41 | Svara

    • HEJ! Berättarperspektiv kommer någon gång inom en hyfsat snar framtid. (Hoppas jag.)
      Ha en jättefin sommar du med!

      Kommentar av Johanna — 12 juli, 2013 @ 11:43 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

