Johanna Lindbäck

12 juli, 2013

”lite ihop” är här!

Filed under: Lite ihop — Johanna @ 11:36

IMG_1219Ett kort avbrott i bloggsemestern för att meddela att första exet av ”lite ihop” är här. Redan!! Jag hade inte ens börjat vänta på den, trodde det skulle dröja minst 3 veckor till. Och så anlände den igår. Häpp, häpp!

Läste såklart den supersnygga boken på en gång och till min stora gläjde hittade jag INGA korrfel, men jag fnissade här och där och kände mig nöjd. Och blev så nyfiken på vad som händer sen. Måste börja komma på det nu.

Släppdatum: 4 september.

(Klicka på fotot för större.)

5 kommentarer »

  1. Åh den här ser jag framemot 🙂

    Kommentar av [Anna] — 12 juli, 2013 @ 16:14 | Svara

  2. Spännande!

    Kommentar av Sincerely Johanna — 14 juli, 2013 @ 16:06 | Svara

  3. Vill slicka på’n. Grattis!

    Kommentar av Amanda (Alla har en bok) — 15 juli, 2013 @ 22:16 | Svara

  4. Den ser fantastiskt läcker ut! Grattis!

    Kommentar av Mia — 17 juli, 2013 @ 17:48 | Svara

  5. […] aldrig läst någon av hennes böcker och inte blivit kär i minst en av hennes karaktärer. Och till hösten kommer det en ny, fast för en lite yngre publik! OM jag […]

    Pingback av Bokbloggsjerka 26 – 29 juli | TinaO — 27 juli, 2013 @ 22:24 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

