Johanna Lindbäck

7 augusti, 2013

Jag anammar första utkasts-tänket

Filed under: översättning,Skrivande,Välkommen hem — Johanna @ 21:16

Genom att just precis nyss komma på denna tanke: äh, den här lilla scenen är inte superviktig, så nu behöver jag inte lägga mer energi på den. Vidare till nästa.
Hoho! Har ju tänkt göra detta i flera år, mantrat ”första utkast behöver inte vara perfekta”, men som den gnetskrivare jag är har jag inte lyckats. Än. Kanske händer det nu. Maybeee….

Har också fått en tysk recension. Det är mest referat av handlingen har jag förstått (alltså, fått översatt), men sen i slutet kommer lite omdöme som är mycket positivt. Danke schön!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

