Johanna Lindbäck

21 augusti, 2013

Onsdag

Filed under: Livet,Misc — Johanna @ 16:21

Bild 2013-08-21 kl. 09.10Idag var jag på Kungliga biblioteket och skrev. Allra mest för att: inte ha tillgång till nät. Man FÅR ta med sig sin mobil in i läsesalen, men jag gjorde inte det.
Ser ni den ståndsmässiga bakgrunden på bilden?
Jag tänkte mest på KB-mannen som jag är för evigt fascinerad av.

Sen åt jag jättegod bricklunch. Dagens fisk var sej, potatis, hummersås, supergod salladsbuffé, supergott bröd med div röror till, te / kaffe. People det var ett FYND! 85 kr, reston nere i källaren på KB. Fanns även kött och veg.

Sen åkte jag hem. Läste igenom det jag skrivit. Var väl hyfsat nöjd.
Nu har jag skickat paket och hämtat paket på posten, och det jag fick var 2 ex av tyska Välkommen hem-översättningen.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

