Johanna Lindbäck

24 augusti, 2013

Inget att läsa? Jag vet! ”Lite ihop”

Filed under: Business,Ego,Lite ihop,PR — Johanna @ 19:48

lilla pirat lite ihopDet är nu en och en halv vecka tills ”Lite ihop” har släpp- och recensionsdag 4 september, och den går att bevaka och snart beställa på både bokus och adlibris. Det vore sååå trevligt om ni gjorde det! Jepp jepp, skamlös reklam och självcentrerat pushande här.
Så här är beskrivningen av den:

”Majkens bästa vän Tessan vill plötsligt bara prata om killar. Men Majken har ju ingen kille och är heller inte så intresserad. Hon spelar hellre fiol med sin lärare Izzy. Men när den nya pojken Ivan börjar på skolan, bestämmer sig Majken för att göra ett experiment. Hur skulle det bli om hon låtsades att de är ”lite ihop”…”

I stil som mina tidigare böcker så är den nog åt ”Tänk om det där är jag”-hållet fast inte lika ledsen, och kanske ”Välkommen hem” med tanke på snärtig, gullig kille. Fast i ”Lite ihop” är de 12 år, går i 6:an, så allt är yngre och oskyldigare.
Iallafall, den är bra! Jag tycker det. Fin och gullig bok. Och jag har börjat tänka på fortsättningen, för en sån ska det bli.

2 kommentarer »

  1. Måste bara få säga att jag tycker väldigt mycket om omslaget!

    Kommentar av andréa — 24 augusti, 2013 @ 20:40 | Svara

    • Det får du säga hur mycket du vill! Jag ÄLSKAR det. Gjort av Anna Winberg.

      Kommentar av Johanna — 25 augusti, 2013 @ 08:23 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

