Johanna Lindbäck

4 september, 2013

Stor förväntan, blixtsnabb tröttma

Filed under: Lite ihop — Johanna @ 20:42

Det här har jag märkt med åren och antal böcker – jag känner alltid stor förväntan innan recensionsdagen, men nuförtiden blir jag mätt på en gång nästan. Det räcker typ med att det kommer en enda rec så känns det som ”jaha, okej, det var det, moving on”.
Idag var det ”Lite ihop”-släpp och recension. Än så länge några bloggreccar och av dem är nog den här den som bäst fattat vad jag ville uppnå.

Och det jag ville uppnå, som förhoppningsvis går fram: att skriva om vänskap och ens identitet och tillhörighet i en tajt grupp av människor man känt länge, och om att stå mittemellan barn / tonåring, och börja vara medveten om kropp och sex och relationer, men inte alls vara där än. Ja, och så om en massa bra tjejer. Plus att jag ville att det skulle vara kul!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

