Johanna Lindbäck

6 september, 2013

Fredag, fredag

Filed under: Kropp,Livet — Johanna @ 20:09

Har varit förkyld och snuvig och jättetrött ända sen förra lördagen, men idag kände jag mig nästan normal igen, halleluja. Har jobbat (skrivit). Har varit och simmat. Har spelat in en podd hos Lisa. Har lagat broccolisoppa. Har bakat matbröd och en sockerkaka. Och ingenstans har jag behövt lägga mig ner för att sova och vila. Så himla skön dag.

Speciellt simmet och bakningen. Jag känner mig konstig om jag inte får träna, och med jämna mellanrum måste jag baka lite. Båda grejerna är så avstressande. Nu sitter jag och äter perfekt ljummen nybakt sockerkaka. Mmm, gott. Håller också på att fixa inlägg med evenemangstips till höger och vänster. (Ja, alla tips involverar mig själv. Ibland även Lisa.) Ska skriva mer om bokmässans tider givetvis, men en rolig punkt där är att jag och Amanda Hellberg ska prata mellan 13.30 – 14 på lördagen på Bonnier Carlsens scen. Yeay! Gud vet om vad specifikt, men jag kan ju prata med henne i två timmar utan problem så en halvtimme löser vi lätt.

Nu ska jag ta ut blommorna som säckat ihop sen releasefesten förra fredagen. Det känns så länge sen men det är väl för att jag blev sjuk och har haft en allmänt konstig vecka pga det. Iallafall, festen VAR så rolig.

Och kom ihåg söndag och Aka City och Läsborgardagarna!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

