Johanna Lindbäck

6 september, 2013

Nu på söndag på Aka City i Stockholm!

Filed under: Lite ihop,Livet,PR — Johanna @ 19:11

Så är det Läsborgardagar! På söndag massa författare som medverkar i det på Akademibokhandelns City-butik, och det är specialpriser på böcker och jag vet inte allt!
Jag är där 12.30 och pratar om ”Lite ihop”.
Kom!

Jag är lite neggig, eller helt krass, när jag tänker att det inte kommer dyka upp så mycket folk, för så är det jämt när man är ute som b&u-författare. Butikerna fixar världens bästa arrangemang men sen lyckas de inte med marknadsföring, eller har ingen direkt sådan?, så man sitter där själv och känner sig superbesvärad. Just på söndag är det dock en rad stjärnor på plats och en heldagsgrej, men jag hoppas det blir folk från början när jag är också. Känn pressen, bloggläsare 🙂
Och VAD fantastiskt om jag får fel och det kommer massa människor!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

