Johanna Lindbäck

19 september, 2013

Och plötsligt är det torsdag

Wow. Time flies!

1) Lyssna på Lisas och Pers podcast Allt vi säger är sant för senaste numret har tema kladdkakor och VEM är fikaexpert? VEM tänker på fika (och mat) jämt? Och råkar skriva in det skitofta i sina böcker? Mhm. Ett favvoämne att prata om.

2) Kom ihåg bokfrukost i Umeå och Instagram-tävling!

3) Jag har givetvis läst alla ”Vi måste sluta ses…” och ”Lite ihop”-reccar jag hittat på nätet. But of course. Tänker tex på ett beröm jag fick av min förläggare Erik som sa ungefär ”det är så fint när man läser en bok där man gillar ALLA personer och vill veta mer om dem och tycker att alla borde ha varit huvudpersoner”. Men det går ju inte att göra alla till huvudpersoner, iallafall om man vill undvika att skriva 650 sidiga dramaturgiskt ihopsäckade romaner. Jag försöker undvika det.

4) Apropå ingenting så bakade jag kanelbullar igårkväll.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

