Johanna Lindbäck

20 september, 2013

Bokmässan 2013

Filed under: Business — Johanna @ 20:40

Intresseklubben, fram med pennan och anteckna. Här kommer schemat för årets bokmässa!

Torsdag
10.30 – 10.40 Prat om ”Lite ihop” på Plats för barn / Barnens torg.
16 – 16.45 Jag och Lisa är i Gillas monter och signerar böcker och pratar med alla som vill heja på oss.

Fredag
9.00 – 9.45 Jag och Lisa är i Gillas monter igen. Idag är vi otrevliga. Neeej! Just kidding. Vi är alltid jättetrevliga och jättesnälla. Ännu trevligare blir vi såklart om ni vill köpa våran bok!
11.30 – 11.50 Vi två pratar om att skriva tillsammans för unga i Kulturrådets monter.
13.00 – 13.20 Jag är i Lilla Piratförlagets monter och signerar ”Lite ihop”-böcker och är, japp, ni gissade rätt: en happy camper!
14 – 14.20 Miniseminarium ”Lite ihop”. Seminariekort.
16 – 16.10 Biblioteksscenen ”Lite ihop”.
16.30 – 16.50 Miniseminarium, jag och Lisa om ”Vi måste sluta ses på det här sättet”. Seminariekort.

Lördag
10 – 10.30 Ungdomsbokbloggträff och intervju.
10.45 – 11.30 Jag och Lisa är nu återigen på plats i Gillas monter.
13.30 – 14 Kom till Bonnier Carlsens monter där jag, Janina Kastevik och Amanda Hellberg pratar om hur bloggande och romanskrivande hänger ihop.
14.30 – 14.50 Jag är moderator i Kulturrådets monter och pratar med författarparet Mats Kempe och Kristina Sandberg om att vara varandras första kritiker. ”Skrivande i nöd och lust”. Mycket intressant ämne, kom och lyssna! Sveriges svar på Paul och Siri ju?

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

