Johanna Lindbäck

25 september, 2013

Göteborg!

Filed under: PR — Johanna @ 22:06

Är i Göteborg nu.
Har 1: glömt mitt ögonsmink (typ bara mascara, eftersom jag använder ögonsmink så himla sällan). Äh, struntsamma. Jag har med mig 4 läppglans av olika märken men i samma hallonröda färg. Det gäller att prioritera.
Har 2: fått äta middag på Mannerströms restaurang Kometen. Det var en hit. Vi var alla jättejättenöjda.
Har 3: redan börjat nalla på min Fazer-stödchoklad trots att jag inte ens behövde för är ju jättemätt efter maten.
Har 4: nästan läst ut en av de tre böcker jag har med mig hit. Wow.

Okej, men godnatt då! Imorgon smäller det! Bokmässan 2013!

2 kommentarer »

  1. Grattis till ditt nya jobb som läsambassadör!

    Kommentar av Paula — 27 september, 2013 @ 10:41 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

