Johanna Lindbäck

3 oktober, 2013

Torsdag

Filed under: Livet — Johanna @ 15:41

Den här veckan har gått så fort!! Igår var jag bortrest på en författarföreläsning och kom hem ganska sent på kvällen. Idag har jag mejlat massor om diverse (skickade första mejlet 07.00 såg jag), tackat ja till förfrågningar som Läsambassadör, översatt mitt dagliga beting, gjort en telefonintervju med Kamratposten om Läsamb-utnämningen, mejlat lite mer, pratat med Linda på Pirat om en kommande författarresa, pratat med en journalist angående samma resa och bestämt intervjutid, fixat en grej med nästa gästbloggare på Bokhora, mejlat ännu lite mer. Och så varit och sprungit i skogen mitt i allt och ätit uppstekt blåbärspannkaka till lunch. Gott.
Nu bara ett par mejl till och sen får det vara nog räcka med strukna punkter på dagens to do-lista. Har ju jobbat som ett jehu!
Den här första veckan som Läsambassadör – det märks en KLAR skillnad i mejl och förfrågningar. Ska berätta mer om allt snart, till helgen kanske.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

