Johanna Lindbäck

2 februari, 2014

PSH

Filed under: Misc — Johanna @ 21:55

Jag hade tänkt skriva om en debatt jag var på i eftermiddag (P1 Debatt) men sen kom nyheten att skådisen Philip Seymour Hoffman har dött. Jag blev uppriktigt ledsen. 46 år gammal och en fantastisk skådis. En sån man inte kunde släppa med blicken för det kändes som att han alltid bar på en hemlighet, att det fanns så mycket mer där under än det han egentligen sa. Man ville veta vad den var.
Och så den där sorgen i ögonen. Så sårbar.
Och det faktum att han gick omkring i NY i skitfula gympabrallor och var allmänt obrydd när han blev fotad av papparazzi. Gud vad jag gillade honom.

3 kommentarer »

  1. Instämmer.

    Kommentar av Amanda (Alla har en bok) — 2 februari, 2014 @ 23:33 | Svara

  2. P1 debatten var ett fiasko. Upplägget var att 95 % av tiden upprepa en sida och sen ge 5 % till andra sidan medan man hånar den.
    Ser fram emot kommande program med temat ”Vården” där 10-15 representanter för olika patientgrupper får dra varsin dräpa över läget och så sist Göran Hägglund som får 2 minuter på slutet. Nej, så blir det säkert inte. För det är bara invandringsfrågor som behandlas på detta ovärdiga sätt.

    Kommentar av Fredrik — 3 februari, 2014 @ 16:00 | Svara

    • Du har säkert inte läst den här bloggen utan bara gjort en googling på P1debatt så låt mig informera om detta: jag är 100% emot SD och andra främlingsfientliga partier. Jag tycker homosexuella har lika stor rätt att gifta sig och skaffa barn som heterosexuella. Jag anser inte att det största hotet mot Sverige idag är islam. Jag tycker att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter som män. Och så vidare. Du fattar vad jag menar? Vi har HELT olika åsikter, så kom inte dragande med ditt SD-stöd här. Jag betackar mig.

      Kommentar av Johanna — 4 februari, 2014 @ 17:18 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

