Johanna Lindbäck

17 februari, 2014

Måndag

Filed under: OT,Skrivande — Johanna @ 15:37

Att säga att man har fått en ny bok-idé är lika spännande som att börja berätta om sina drömmar. Det vill säga, snark.
Men jag fick en skiiitbra ny idé igår, och nu, just nu sitter jag mittemot en kille som ser ut preeeecis som en i den idén! (Jepp, har stirrat lite på honom.)
HALLÅ, VAD ÄR ODDSEN?

Eh, inte så sanslösa, I know, men ändå. Det är kul för MIG.
Planerar att försöka skriva den här idén år… 2017. Möjligtvis.

För övrigt har jag sett sport exakt hela helgen pga CHARLOTTE KALLA. Där kan vi snacka totalt sjukt sanslöst bra! Så enormt imponerande! Har väl sett spurtklippet cirka 20 ggr nu och jag är fortfarande ”nej, men gud, hur ska det gå, kommer hon att orka?!”. I kid you not.

1 kommentar »

  1. Jag var hes i flera timmar efter tjejernas lopp, de är grymma!

    Kommentar av Susanne Ahlenius — 17 februari, 2014 @ 22:51 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

