Johanna Lindbäck

4 mars, 2014

Hur går det för Line?

Filed under: #blogg100,Som om jag frågat — Johanna @ 17:21

En kommentarsfråga.

Min darling Line! Jag tror det går braaaa, för hon är en sån person.

Det finns några karaktärer jag inte kan släppa pga är som inte färdig med dom. Dom från ”Som om jag frågat” och dom från ”Min typ brorsa”. Svårt att säga precis vad som händer efteråt alltså, för tänker att jag måste ta reda på det och gärna skriva mer. När jag får tid efter okt 2015…. fram tills dess, får klura och fantisera och sakna dom lite.

Vad tror ni händer med Line?

3 kommentarer »

  1. Om avstampet är utifrån var vi lämnade Line i ”Som om jag frågat”, så tror jag att hon och John fortsätter hänga. Kanske blir tillsammans, men bara ett litet tag (och det är för att Line inte vill vara tillsammans, men det kommer gå bra för John, han träffar en annan tjej. Sedan, när hjärtat slutat grimasera och börjat läka igen). Line får inte flytta till lägenheten inne i stan, men hon kommer hänga mycket hos sin bror Erik, som flyttat hemifrån. Kommer vara med på några av hans fester. Hon kommer träffa en kille på gymnasiet, lite äldre än henne, kanske en av Eriks kompisar? Och det kommer vara passionerat, men struligt. Och hon kommer (tyvärr) få känna hur det känns när hjärtat åker fritt fall i själen av förlorad kärlek. Men hon kommer komma över det. Och åka utomlands ett år som utbytesstudent. Och där börjat nästa kapitel i hennes bok, hennes liv. Och det kommer gå bra för henne i livet. Det är jag säker på. Hon kommer göra storartade saker och ha svindlande ögonblick. Varvat med de vardagliga små stunderna. Åh, jag gillar Line!

    Kommentar av a — 4 mars, 2014 @ 20:51 | Svara

    • Åh, jag gillar det här!!! Skitmycket!!! Copy paste!!! (Galor i utropstecken!!!) Nu vill jag ju skriva 3 böcker om Line!!!

      Kommentar av Johanna — 4 mars, 2014 @ 21:16 | Svara

  2. Och jag vill läsa 3 böcker om Line :).
    Tack för svaret på frågan också! Kul att läsa!

    Kommentar av a — 5 mars, 2014 @ 20:16 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

