Johanna Lindbäck

7 mars, 2014

En vecka, eller en månad?

Filed under: #blogg100,Föreläsningar,Frilansliv,Livet — Johanna @ 17:33

HerreGU-UD vad den här veckan har varit intensiv! En sån som känns som en månad för att det har varit så mycket aktiviteter. Onsdag och torsdag var jag i Skåne och rev av 8 lektioner med författarprat, kom hem igårkväll. Ganska trött i halsen, men mycket nöjd! Jag var där förra året också och det är bokprat / författarprat varvat på bibblan i Höllviken.
Idag på förmiddagen var jag och spelade in en ny podcast med en av mina idoler när det gäller läs och skriv i skolan. Mer info om den kommer längre fram.
Allt jag ska göra nu resten av dagen är att gå och handla någon middag, laga den, äta, slappa i soffan. That’s it!
Orken för längre och intressantare blogginlägg idag är alltså icke-existerande.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

