Johanna Lindbäck

8 mars, 2014

Frisk luft och sol-chock

Filed under: #blogg100 — Johanna @ 18:50

Fyra timmar utomhus idag! Varav nästan två var att sitta på balkongen och läsa. Premiär för det. Och när var jag senast ute fyra timmar, typ i oktober? När såg jag sol och klarblå himmel senast, typ i december? Jamen, allvarligt? Har känt mig så extremt soltörstande och o-pigg sista veckorna då Stockholm endast och enbart varit femtio nyanser av grått. Enligt ryktena, dvs väderleksrapporterna, ska det vara fint i flera dagar nu så jag hoppas på balkongläs imorgon också. Kanske får använda solskydd på näsan då tom!

Tog en långpromenad i skogen också, mitt bästa. Tänkte att jag inte alls skulle jobba idag men under promenaden kom jag på en bra läsambassadörsvinklad krönika som jag sålde in till VK sen. Ska börja skriva den imorgon.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.