Johanna Lindbäck

28 mars, 2014

Imorgon är en annan dag

Filed under: #blogg100,Föreläsningar,Frilansliv,Misc — Johanna @ 19:28

Åh gud, vid ett senare tillfälle ska jag utveckla mina tankar om när jag tycker det är värt att åka långt bort för att framträda i 5 min. Det finns verkligen tillfällen när det är okej att lägga en hel arbetsdag på det, och så finns det andra när det inte alls är det. I synnerhet om man är i stort behov av skrivtid och SÅ mycket hellre lagt sin dag på nya boken.

Och givetvis blev tåget en halvtimme försenat på vägen hem. Men det hade jag ju i och för sig räknat med, för så är det alltid med SJ.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

